Rozlučte se s potížisty

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Máte ve svém týmu zaměstnance, kteří takříkajíc nadělají více škody než užitku? Pak byste tuto skutečnost měli přestat přehlížet a měli byste se důkladně zamyslet, zda si takové lidi můžete dovolit. I jeden špatný zaměstnanec totiž dokáže negativně ovlivnit všechny ostatní. Jak ale poznat, kdy se s určitým zaměstnanec opravdu rozloučit? Na sedm typů zaměstnanců, kteří by ve vašem týmu neměli být, upozornil Steve Tobak na serveru Inc.com.

1. Potížista

Žádný zaměstnanec by neměl způsobovat více problémů než pozitivních přínosů.

2. Slibotechna

Člen týmu, který neustále slibuje, co nedokáže splnit, brzy otráví i ty nejotrlejší kolegy.

3. Postrach zákazníků

Zaměstnanec, který pracuje přímo se zákazníky, musí chápat, že zájmem firmy je udržet si zákazníky, nikoli pracovníka se špatným přístupem.

4. Neschopný či neochotný zaměstnanec

Každý člen týmu by měl vědět, za co je placen. Pokud mu k požadovanému výklonu nepomohou ani školení a další podpůrné nástroje, je na čase se rozloučit.

5. Nespolehlivý zaměstnanec

Proč byste měli ve svém týmu mít někoho, komu nemůžete věřit?

6. Notorický stěžovatel

Zaměstnanec, který pouze čeká na příležitosti, aby si mohl stěžovat, zabírá místo nejen někomu příjemnějšímu, ale i produktivnějšímu.

7. Zaměstnanec, který nedodržuje základní principy slušného chování

Každá firma má svá vlastní specifika, pokud jde o chování, které vyžaduje od zaměstnanců. Pokud však někdo běžně lže, neuznává nadřízení a překračuje firemní pravidla, neměl by si svou prací u vás být jist.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace