Proč výsledky zaměstnaneckých průzkumů často vůbec neodpovídají realitě?

Možná jste se kolikrát pozastavili nad tím, proč některé volební výzkumy neodpovídají výsledné realitě. Stephen Engelberg, šéfredaktor neziskové zpravodajské agentury ProPublica popsal, proč se predikce a výsledky někdy tolik odlišují. Jeho závěry lze aplikovat i na formy zaměstnaneckých průzkumů, které společnosti realizují.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.