Příklad z praxe: Snaha chránit zisk může přijít draho

Vzpomeňme si na nedávný incident, kdy společnost United Airlines nechala násilně vyvést cestujícího z letounu. Dala přednost přepravě člena posádky, který byl zásadní pro udržení ziskovosti jiného letu, před respektem k zákazníkovi, který si za sedadlo zaplatil.

Generální ředitel si pospíšil s pochválením zaměstnanců ve firemním memorandu. Pečlivě totiž dodrželi firemní politiku, a proto byli za svůj přístup pochváleni. Podařilo se jim zvládnout zákazníka, který odmítal splnit přání aerolinek...

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.