Píšeme pro byznys

Vytisknout

Efektivní obchodní psaní musí být úplné, stručné a přesné. Text byste měli psát tak, aby mu čtenář rychle porozuměl. Ve skutečnosti je obchodní písemná komunikace často nedbalá, neorganizovaná, plná žargonu a neúplná. Bývá i příliš dlouhá, nebo naopak příliš krátká.Ať už píšete obchodní nabídku, e-mail zaměstnancům vašeho oddělení nebo manuál k používání nového softwaru, držte se následujících kroků.- Zorganizujte si materiál. Bez toho můžete vynechat něco důležitého nebo napsat některou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace