Odpovědi visí na stěnách

Citáty a úsloví, kterými si vůdci zdobí stěny kanceláří často představují směr, jímž ve své kariéře postupovali až k dosažení úspěchu. Ostatním mohou být zdrojem cenné inspirace, a tak se autor článku rozhodl sepsat své nejoblíbenější citáty. Toto jsou některé z nich:

- „Starej se o zákazníka, nebo to udělá někdo jiný.“ (kancelář ředitele malého obchodu se zmrzlinou)
- „Buď realista, požaduj nemožné.“ (kancelář zakladatele a výkonného ředitele společnosti vyrábějící polovodiče)
- „Nejlepší je nepřítelem lepšího.“ (kancelář středního manažera textilní a chemické továrny)
- „Bláznovství je čekávat jiné výsledky a dělat přitom vše stále stejně.“ (několik kójí a kanceláří manažerů)

Sám autor článku (manažerský konzultant) má ve své kanceláři vyvěšený citát „Dětské vlastnosti, které bychom si všichni uchovat – zvědavost, hravost a zábava.“ Ostatním doporučuje, aby se někdy zastavili u dětského hřiště a pozorovali hrající si děti. Děti jsou zvědavé a ke každé situaci přistupují s očekáváním a svěžestí. Postrádají předem promyšlené přístupy. Zkusme to také, užijme si trochu zábavy. Ne všichni přece pracujeme jako mozkoví chirurgové.

**Datum vydání:** X/2003
Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher