Odměňování obchodníků je stále složitější

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Globální trhy ztěžují využití plánů odměňování obchodníků za účelem podpory jejich výkonnosti. Výkonnost v prodejních společnostech na globálním trhu totiž klesá spolu s tím, jak jsou plány odměňování stále složitější. Vyplývá to alespoň z výzkumu společností Deloitte a Oracle.

Více než 40 procent ze 185 oslovených zaměstnavatelů uvedlo, že jejich prodejní tým nesplnil v uplynulém roce své cíle. Více než polovina zároveň říká, že jsou jejich kompenzační plány pro obchodníky za poslední dva roky stále složitější a spokojenost s nimi je velmi nízká. Plány odměňování jsou přitom klíčovým faktorem podněcujícím výkonnost obchodníků.

Většina dotázaných zaměstnavatelů obviňuje z rostoucí složitosti řízení odměn obchodníků svůj vstup na globální trh. Obchodní ředitelé by proto měli úzce spolupracovat s odděleními lidských zdrojů, technologií a financí, aby našli způsoby, jak tyto programy zjednodušit.

-kk-
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace