Nepodceňujte interní komunikaci

Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem. To, že budou všichni zaměstnanci takříkajíc na stejné vlně, přitom není samozřejmost. Chcete-li se vyhnout nedorozuměním, ujistěte se, že všichni vaši zaměstnanci budou stejně odpovídat na dvě základní otázky:

- Co budujeme? Každá firma se snaží něco vybudovat prostřednictvím svých výrobků a služeb. Pokud váš tým nebude umět odpovědět na to, jaký je účel vašeho působení, těžko to vysvětlíte a prodáte zákazníkům.

- Proč to budujeme? Vedle zisku se každá firma snaží také vybudovat něco, co potenciální klientele přinese určitou přidanou hodnotu. Je proto třeba, abyste dokázali vyjádřit, jaké výhody nabízíte a jaké problémy dokážete řešit.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek