Nenechte se rušit internetem

Ilustrační snímek

V dnešní době není nijak obtížné sklouznout od pracovního projektu k surfování po internetu. Řízení času je přitom náročné bez ohledu na to, zda pracujeme doma, v kanceláři nebo v terénu. Článek předkládá několik tipů, jak efektivněji řídit čas právě s ohledem na internet.

- Rozvrhujte si práci s internetem. Vyčleňte si jednu hodnu ráno a jednu hodinu odpoledne k vyhledávání informací na internetu a vyřizování elektronické pošty či textových zpráv. Dodržování tohoto rozvrhu vám ušetří mnoho proplýtvaných hodin. Potřebujete-li kontrolovat poštu častěji, přidejte ještě jednu hodinu před nebo po obědě.

- Pracujte offline. Nebezpečí ztráty času díky nekonečným e-mailům a surfování hrozí i v případě výše popsaného rozvrhování. Nutkání se vyhnete, když internet zcela odpojíte.

- Zajistěte si pomoc s řízením času. Pokud mají s řízením času problémy i další kolegové, navrhněte pozvání odborníka na krátký workshop nebo využijte některý webový seminář.

-kk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101