Několik tipů, jak poskytovat dobré služby

Vytisknout

Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,5 mil. lidí, což je více než 9 % tamější zaměstnané populace. Stojí na službách víc než většina ostatních oborů a přináší poučné příklady, jak správně motivovat zaměstnance.Většina zaměstnanců v tomto oboru získává velký podíl své odměny ze spropitného, a tak mají restaurace silný motivační mechanizmus. Na druhou stranu je tu nejistá výše odměny, náročná pracovní doba a nutnost být stále na nohou,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace