Motivace obchodníků: Nemyslete jen na peníze

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Když manažeři obchodních týmů přemýšlejí o motivaci svých lidí, většinou je automaticky napadnou peníze. To může být velká chyba, stejně tak jako se domnívat, že všechny obchodníky motivují stejné věci. Jak tedy správně motivovat obchodníky? Server eyesonsales.com doporučuje:

Zeptejte se, co kdo chce

Oslovte své lidi přímo s otázkou, jaká forma odměny za výkonnost kromě peněz by jim vyhovovala. Možná vás překvapí, kolik různých názorů uslyšíte. Vaším cílem by mělo být zmapování přání všech členů vašeho týmu a hledání způsobů, jak tato přání zapojit do reálných odměn.

Zachovejte férový a pevný plán odměn

To, že začnete odměňovat své lidi nefinančně, neznamená, že máte slevit na jejich platech a bonusech. Především se vyvarujte opakovaných změn v plánech odměn během jednoho roku.

Budujte kulturu uznání

Pravděpodobně jste již viděli vynikající obchodníky, kteří odešli, i když si u příslušného zaměstnavatele vydělávali skutečně hodně peněz. Většinou se tak děje proto, že necítí dostatečné uznání ze strany firmy. Manažer obchodního týmu by proto měl budovat kulturu motivace prostřednictvím nepeněžního uznání. Začít můžete u společných oslav úspěchů vašich lidí.

-kk-

Zdroj: EyesOnSales - populární blog pro profesionály z oblasti obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje EyesOnSales

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace