Média si potrpí na experty

Po odbornících, kteří rozumí tématu a jsou ochotni se srozumitelně vyjádřit v médiích, je neustálá poptávka. A novináři mají experty rádi. Jeden ze způsobů, jak o sobě dát vědět, je pozvat novináře na oběd a tam na něj zapůsobit šíří znalostí a bohatostí nápadů, pohotovým spojováním faktů, ale také uměřeností. Dobrým kontaktem je také sloupkař, který je nucen každý den či týden zaplnit pevně dané místo v novinách a bude vděčný za každý námět nebo zajímavý fakt. Existuje redakční kalendář, což je volně dostupný seznam speciálních témat a článků, které mají vyjít v nadcházejícím kalendářním roce.

Další, velice účinnou metodou je vytvoření sítě dalších řečníků, kteří se zaměřují na stejné téma jako vy. Můžete uzavřít dohodu o vzájemném odkazování a posílání novinářů, kdykoliv se ozvou média. Reportéři často chtějí pro svůj článek více než jeden zdroj. Neměli byste zapomínat na doprovodné texty u konferencí, kde krátce shrnete svou prezentaci, uvedete na sebe kontakt, stručně se představíte a připojíte fotografii. Samozřejmostí je dávat o sobě vědět jako o expertovi na vlastním poli – přímý kontakt na webových stránkách, v propagačních materiálech, v doprovodných informacích, v úvodních slovech ke svým prezentacím a ve svém portfoliu pro sdělovací prostředky.
-ba-
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny