Manažer musí naučit lidi zřetelně komunikovat a rozumět

Vytisknout

Správně komunikovat by chtěl umět každý. Není to totiž nic lehkého, i když si mnoho pracovníků myslí opak. Vkomunikaci totiž nejvíce záleží na tom, jak dokáže být zřetelná.Nejtvrdším oříškem vkomunikaci je přetíženost informacemi a pracovní tlak, který může podrážet naší koncentraci.Efektivní management vyžaduje právě vtéto oblasti tvrdé úsilí.Chudá komunikace je částečně výsledek neúčinných komunikačních dovedností, ale také toho, vjaké stavu je osoba, která předává informaci. Spěch a stres…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace