Kritizovat nebo chválit? Důležité je obojí!

Vytisknout

Říká se, že manažeři by se měli zaměřit na napravování chyb nových lidí a chválení zaměstnanců, kteří jsou ve firmě delší dobu. Podle nejnovějších studií to ale nemusí být správně. Ukázalo se, že pozitivní zpětná vazba (tedy chvála) pomáhá motivovat nové zaměstnance, aby vytrvali u náročných úkolů. Naopak kritika těch, kteří na určité pozici působí již déle, jim pomůže soustředit se na to, v čem se mohou zlepšit. Nejzajímavějším nově získaným poznatkem byla zkušenost dlouholetých profesionálů,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace