Kritika po e-mailu má svá pravidla. Znáte je?

Negativní předpojatost. To je termín, kterým psychologové popisují přirozený pocit člověka při čtení e-mailu. V praxi to znamená, že když má odesílatel ze své zprávy dobrý pocit, příjemce má neutrální pocit. Neutralita na straně odesílatele pak znamená negativitu na straně příjemce.

Důvod je jednoduchý – absence neverbálních prvků spojených s komunikací tváří v tvář. Příjemce z textu nepozná, jak se adresát tvářil, jaká dělal gesta nebo zda zvyšoval hlas, když psal příslušný e-mail. Očekává tedy automaticky tu horší variantu.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace