Kreativita na pracovišti: 3 zásady pro její rozvoj

Kreativita vám může ušetřit peníze. Můžete díky ní nalézt způsob, jak vejít do kontaktu s místními podnikateli a být vidět. A to i bez toho, abyste museli utratit velké peníze za reklamu.

Článek na webu addicted2success.com pro nás připravil 3 zásady týkající se kreativity. Využijte jich a staňte se kreativnějšími, získejte pro sebe i své kolegy větší nadšení a zápal.

1. Dívejte se na věci z nových úhlů – nemusíte objevovat dávno objevené

Snažte se zlepšit to, co děláte – ať už je to cokoli. Nemusíte vymýšlet něco naprosto nového a původního. K úspěchu není potřeba, aby váš nápad byl zcela nevídaný. Samozřejmě nemůžete něco úplně okopírovat. Nesmíte se však bát tak trochu využít něco, co už existuje.

2. Malý rozpočet? I tak to nevzdávejte

Obzvláště pokud zatím nejste velká, zavedená společnost, možná vám chybí rozpočet, který by vaše podnikání potřebovalo. Některé věci si budete moci dovolit teprve tehdy, až se vám podaří nashromáždit dostatečné zisky. Do té doby se zamyslete například nad tím, jak vydávat méně na marketing, který je v počátečních fázích podnikání životně důležitý. Třeba s kvalitním obsahem můžete být dosti úspěšní na sociálních sítích i s relativně nižšími peněžními výdaji. Mnoho marketingových aktivit původně začalo právě jako velice kreativní nápady.

3. Stimulující pracoviště je lepší než nuda

Když se svými kolegy celý den sedíte v prostředí, které je nudné, bude nejspíš těžké být kreativní. Abyste vymysleli nové nápady a objevili nové pohledy na věc, musíte být ve stimulujícím prostředí. Nakupte nějaké přiměřeně drahé umění, zkuste poslech hudby. Práce zcela jistě nemůže být jenom zábava. Někdy je však potřeba rozproudit usedlé myšlenky. Proto své pracovní prostředí patřičně upravte.

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success