Když si manažer myslí, že něco ví

Vytisknout

Jedním z hlavních problémů dnešních zaměstnavatelů je hledání způsobů, jak přilákat talenty a udržet si klíčové zaměstnance. Výzkumy ukazují, že klíčovým předpokladem nízké fluktuace zaměstnanců je schopnost manažerů rozumět tomu, co jejich zaměstnanci chtějí. Článek uvádí výsledky amerického výzkumu newyorské univerzity, který se poprvé objevil v roce 1946 a od té doby se pravidelně opakuje. Věnujte pozornost zejména prvním třem bodům, které manažeři považují za největší zájem svých zaměstnanců…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace