Když "ano" není odpověď

Vytisknout

Když se lidé usmívají, kývají a říkají vaší firmě jen samá ano, neměli byste v žádném případě spokojeně sedět s rukama na klíně. Konflikty jsou pro firmy velice důležité aspoň do té míry, kdy si zachovávají konstruktivní potenciál. Tento názor zastává profesor Michael Roberto z Harvard Business School . V rozhovoru pro HBS Working Knowledge hovořil o tom, jak nedostatek konstruktivních konfliktů v organizacích ztěžuje hodnocení obchodních myšlenek a schopnost provádět důležitá rozhodnutí.Úkolem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace