Kdo je typickým konzumentem vína?

Vytisknout

Americká společnost Constellation Wine nechala vypracovat projekt, který by popsal typického konzumenta vína. Výzkum 3 500 respondentů, kteří si v posledním měsíci zakoupili alespoň jednu láhev za nejméně 5 dolarů, však dospěl k tomu, že typický konzument neexistuje. Spotřebitelé se naopak dělí do šesti kategorií, z nichž každá je charakteristická jiným souhrnem vlastností, motivací, preferencí a nákupním chováním.1. Nadšenci jsou hladoví po všem od zkoumání vína po jeho pití.2. Hledači image…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace