Kariérní tipy od Marissy Mayerové

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Manažerské rubriky předních světových médií plní v posledním týdnu zprávy o přechodu dosavadní viceprezidentky Googlu Marissy Mayerové do role výkonné ředitelky konkurenční společnosti Yahoo. O tom, zda Mayerová dokáže zvýšit tržby Yahoo, jemuž se v konkurenci především Googlu a Facebooku daří stále hůře,se začalo ještě více diskutovat poté, co vyšlo najevo, že je těhotná a narození syna očekává již v říjnu tohoto roku.

Sedmatřicetiletá Marissa Mayerová vystudovala počítačovou vědu na Stanfordské univerzitě. V Googlu působila třináct let, nastoupila v roce 1999 jako zaměstnanec s číslem 20. Pracovala zde na mnoha projektech od vyhledávání, přes e-mail až po mapy a lokalizační služby. Patří k nejvlivnějším ženám v technologickém průmyslu. Bývá označována za matematického génia, prototyp úspěšné a ambiciózní manažerky.

Mayerová informovala Yahoo o svém těhotenství dříve, než přijala nabídku stát se šéfkou společnosti. Ta k tomu podle jejích slov zaujala „dospělý“ postoj. Nová ředitelka chce na mateřské dovolené zůstat jen několik týdnů a i v této krátké době se věnovat práci. To rozvířilo debaty o tom, zda žena skutečně může mít v životě všechno, a k Mayerové se tak upíná zájem celého manažerského světa.

Server CNN shrnul základní myšlenky životní a pracovní filozofie Marissy Mayerové, díky nimž se dostala nahoru. Zda budou fungovat i nadále, uvidíme již brzy.

Zahoďte nejistotu

Dělejte i věci, na něž nejste stoprocentně připraveni. Pomůže vám to růst.

Chraňte si to, co je pro vás důležité

Nemůžete mít všechno, můžete mít ale to, co je pro vás skutečně důležité. Najděte si, co to je.

Pracujte s chytrými lidmi

Hledejte prostředí, v němž se budete moci obklopit inteligentními lidmi, kteří vám budou přinášet nové a nové výzvy.

Udržujte si pohled zvenčí

Využijte své koníčky tak, abyste se zlepšovali ve své práci.

Myslete na cílového zákazníka

Zákazník je na prvním místě. Veškeré nápady posuzujte očima zákazníka.

Překonávejte hranice

Když někdo řekne, že je něco nemožné, snažte se najít řešení.

-kk-

Zdroj: CNN.com - portál americké zpravodajské televize CNN
Zobrazit přehled článků ze zdroje CNN.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace