Kamarádi zaměstnanci musejí vědět, kdy jste šéf a kdy kamarád

Vaše pozice v práci vyžaduje dohlížet na několik vašich nejbližších přátel. V takovém případě je složité, když máte zaměstnance pokárat nebo mu říci, že dělá něco špatně. Zádrhel je v tom, že takoví zaměstnanci se budou snažit využít vašeho přátelství a nepřipustí si, že byste je mohli pokárat. Když se tak stane, může vést situace až k tomu, že se vám všichni přátelé na pracovišti smějí.

Celá tato situace, kdy šéfujete kamarádům, je velice citlivým problémem. Na druhé straně je to velice dobrá příležitost k tomu otestovat vaše komunikační dovednosti.

Volba slov a tón hlasu – tyto dva faktory musíte velmi dobře vážit. Dejte si pozor, abyste nezněli jako přísný rodič nebo tvrdý nadřízený.

Zaměstnanci-kamarádi by si měli uvědomit, že jsou situace, kdy jste jejich kamarádi, ale jsou i situace, kdy se k vám musejí chovat jako k šéfovi. Pokud tomuto vztahu nerozumí, klidně na toto téma udělejte diskuzi.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates