Jak zvládnout předvánoční nicnedělání

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Situace v práci před koncem roku může dosáhnout dvou extrémů. Prvním je nahromadění úkolů, které je třeba dokončit nejpozději mezi svátky. Druhým, neméně stresujícím, je pak opačný extrém, kdy na konci roku nemáme skoro co dělat. Rozpočty jsou vyčerpány, naši klienti již nechtějí řešit nic zásadního. V kanceláři se snažíme vypadat zaneprázdněně, ale ve skutečnosti jsme nervózní, že není do čeho pořádného píchnout.

Pokud jste si už vyčistili e-mail, uklidili pracovní stůl, obešli všechny vánoční večírky a shlédli všechna zábavná videa na YouTube, zkuste využít volný čas na konci roku smysluplněji. Server Forbes.com doporučuje následující možnosti.

1. Naučte se něco nového

Najděte si zajímavé školení, knihu nebo web. Učte se více o věcech, které vás zajímají. Přínosnější než krát karty na počítači nebo chatovat na Facebooku pro vás může být online vzdělávání. Jako manažeři byste mohli ocenit doporučení pro online vzdělávání zdarma na českých i zahraničních webech z našich předchozích článků:

2. Zlepšete něco, na co nemáte přes rok čas

Jistě jste si mnohokrát říkali, že až budete mít čas, hlouběji se zamyslíte nad určitou věcí a najdete efektivnější řešení. Teď máte ideální příležitost. Můžete se zaměřit na nefungující procesy, řešení zákaznických potřeb, návrhy nových produktů, lepší organizaci své práce apod.

3. Jděte se podívat mezi zákazníky

Zkuste navrhnout svému týmu „exkurzi“ k některému z vašich zákazníků, aby viděli, jak se vaše produkty používají v praxi. Získají tak větší povědomí o smyslu své práce, což zvýší jejich loajalitu a pracovní nasazení.

4. Poděkujte všem, kteří si to zaslouží

Zkuste si napsat seznam lidí, kteří vám letos pomohli, usnadnili vaši práci nebo vás nějakým způsobem inspirovali. Vezměte do ruky pero a napište jim své poděkování osobně. Samozřejmě pouze vyjádřete své poděkování, aniž byste po nich něco chtěli.

-kk-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace