Jak správě využívat nápadů vašeho týmu

Jak udržet váš tým v komunikačním duchu? Chcete ze svých zaměstnanců dostat většinu tvůrčích myšlenek, které v sobě určitě mají? Vše záleží na vás. Právě proto je řízení týmu takový náročný úkol. Zaměstnanci vám jistě své skvělé nápady sdělí, ale vy je k tomu musíte inspirovat, motivovat, navnadit.

Důležité je, aby vaši podřízení viděli, že jejich nápady k něčemu jsou, že je využijete. Ne každá myšlenka a nápad je samozřejmě stoprocentní vítězství, na které jste půl roku čekali. Stejně se ale snažte ze všeho něco vytěžit. Pokud ne, nezapomeňte vysvětlit, proč se vám tohle zrovna nelíbí a jak byste si to představovali.

Nejlepším řešením je podporovat všechny ideje bez ohledu na to, jak jsou dobré, nebo špatné. Pokud totiž někdo vysloví svůj nápad a vy řeknete „blbost nebo špatný nápad“, dotyčný se uzavře do sebe a už nejspíše nic nevymyslí, nebo se to bude bát vyslovit nahlas. Nejdůležitější je mít celý tým v pohodě.

-pk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek