Jak řešit citlivé věci e-mailem

Vytisknout

Před dvaceti lety, když byl e-mail novým komunikačním nástrojem, se manažeři začali ptát, zda je vhodný i pro řešení citlivých otázek, jako jsou výkonnostní problémy nebo výše mzdy. Dlouhá léta jim bylo odpovídáno: V žádném případě. Jelikož se však virtuální komunikace stává stále silnější normou, dnes se už manažeři neptají, zda mohou vést citlivé rozhovory e-mailem, ale jak to mají dělat. Touto úvahou začíná nedávný článek Josepha Grennyho na serveru Harvard Business Review. Zároveň však…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace