Jak řeší problémy Japonci: Zeptejte se pětkrát proč

Japonští manažeři jsou známí svou technikou řešení problémů zvanou 5 proč. Když čelí nějakému problému, jednoduše si pětkrát položí otázku: „Proč?“

Metoda 5 proč vznikla ve japonské firmě Toyota, která ji úspěšně aplikovala ve svém řízení. Doplňuje další firemní nástroje zlepšování kvality, jako je Six Sigma, Lean manufacturing či Kaizen. Používá se především v automobilovém průmyslu.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.