Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle máme hezké dárky", nebo "Nějaké dobré produkty pro děti jsou támhle", apod. Buďte přátelští, ale nevtírejte se. Takže pokud někdo tvrdí, že se jen dívá, dejte jim stejně nějaké informace. Nikdy neříkejte "ne"!

Existuje několik kreativních způsobů jak se vyhnout "ne". Přemýšlejte o tom co byste mohli pro zákazníka udělat. Místo "Ne, to neumíme", řekněte "Já se podívám co pro vás mohu udělat". Instruujte své zaměstnance, aby říkali "Zjistím to" nebo "Přivedu někoho, kdo to ví" místo "Nevím". Když telefonujete se zákazníkem, neříkejte "Počkejte chvíli" ale ukažte respekt a řekněte raději "Můžete chvíli počkat ?" Je obvykle mnohem levnější udržet stávajícího zákazníka než najít nového!

-av-

Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal