Jak manažeři bojují s krizemi

Od manažerů se očekává, že budou bravurně procházet každodenními krizemi. Realita je však taková, že často podléhají stresu, což vede ke špatné komunikaci a negativně se podepisuje na produktivitě a morálce zaměstnanců.

Nedávná studie dvou set vyšších manažerů, provedená společností NFI Research, například ukázala, že jen menší polovina z nich je ochotna spoléhat se na druhé lidi a delegovat úkoly, aby vyřešila své problémy. Neschopnost spolupráce s dalšími lidmi pak způsobuje, že manažeři nejsou plně schopni řídit své týmy a organizace.

Nejvíce krizí způsobují podle výsledků výzkumu záležitosti spojené se zákazníky, následuje špatná komunikace, interní problémy a špatné plánování. Sedm z deseti dotázaných manažerů řeší krize tak, že se upoutají k pracovnímu stolu a setrvávají v práci další hodiny navíc.

-kk-
Zdroj: Management Issues - britský portál s novinkami, analýzami a názory z oblasti managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Issues