Interní komunikace pro začátečníky

Moderní technologie nám umožňují větší míru propojení s ostatními než kdykoli dříve. Svět se zmenšil. O to více je však překvapivé, že rozšířit určitou myšlenku uvnitř firmy může být stále velmi složité.

Ať už je to nová firemní politika nebo nová akce po práci, někdy se to k lidem prostě nedostane. Jak je to možné?

Chcete-li úspěšně šířit sdělení firmou, musíte si být vědomi toho, v jakém množství, v jaké formě a na jakém místě jednotlivá sdělení komunikovat.

Jednoduše řečeno musí vaše zprávy být ve správný čas na správném místě, v lákavé formě a samozřejmě také v množství, které lidé dokáží přijmout.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.