I malé věci mohou přinést velké výsledky

Jmenujte mi společnost nebo ředitele, který se nesnaží neustále udržovat své zaměstnance motivované a loajální. Ať již je plat, který jim dáváte, více či méně stejný, jaký dostávají zaměstnanci v podobném odvětví či firmě, je velice chytré neustále hledat způsoby, jak bude jejich práce zajímavá a bude zaměstnance motivovat.

Po jistém semináři se jeden z mých klientů rozhodl udělat nenákladný inovativní krok v tomto ohledu. Měli byste vědět, že tato společnost má právě masivní a složitý projekt… To znamená pro zaměstnance mnoho změn.

Vedoucí se rozhodli zaměstnance překvapit. „Unášeli“ je na odpočinkovou snídani, nebo na procházku parkem či jiné aktivity. Jejich cíl: Zpříjemnit práci, dát dohromady zaměstnance z různých oddělení, aby se seznámili.

Jejich reakce prý byla velmi zajímavá: Nejprve si mysleli, že mají nějaký průšvih. Během snídaně se jich vedoucí ptal např. na to, co se jim na jejich práci nejvíce líbí. Mimo jiné hovořili o rozdílech v jejich práci, ale pak zjistili že je zde i mnoho společného. Během dalšího úspěšného únosu na zmrzlinu přišlo na přetřes i logo společnosti. Všichni byli velice spokojeni, usmívali se. Ale nejšťastnější byli zaměstnavatelé. Neboť celá akce měla velký efekt, přitom byla prostá a nenákladná.

Chtěli byste na takovém místě pracovat? A co můžete udělat vy pro své zaměstnance?

-av-

Zdroj: The Business Journals - novinky z oblasti podnikání a obchodu z jednotlivých regionů USA
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Business Journals