Google proniká do mysli svých zaměstnanců

Vytisknout

Vdůsledku obav zodlivu mozků a jeho negativního vlivu na dlouhodobou konkurenceschopnost se společnost Google rozhodla sáhnout po řešení sobě vlastním - algoritmu. Začala zpracovávat data zhodnocení svých 20000 zaměstnanců, informace o jejich povyšování a platové historii do matematické formule, která má určit zaměstnance, u nichž je největší pravděpodobnost, že firmu opustí.Google nechce specifikovat detailnější informace o této formuli, která je dosud ve fázi testování. Uvádí, že však již…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace