Generace hráčů

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Co charakterizuje lidi, kteří vstoupili do pracovní síly v posledních desetiletích? Strach z teroristických útoků? Hip hop? Správná odpověď zní: počítačové a video hry. Fenomén, který spojuje tuto generaci a odlišuje ji od starších. Pokud nemůžete vymyslet, jak motivovat, kompenzovat nebo řídit pracovníky pod 35 let, možná s tím mají něco společného rozdíly v dětských rekreačních činnostech. Lidé, kteří vyrostli při hraní videoher, mají několik zřetelných charakteristik, kterých by si chytrý zaměstnavatel měl být vědom. Zaprvé, odhoďte představy o hráčích jako o sociálně izolovaných hledačích vzrušení. Ve skutečnosti jsou dobří v řešení hlavolamů, excelují ve vypočítávání rizik a výhod a jsou vysoce výkonnostně orientovaní.

Udělejte z hráče týmového vůdce, protože si cení spolupráce a chápe, jak komunikovat s ostatními. Máte obtížný a podnětný pracovní úkol? Svěřte ho hráči. Jejich zkušenosti s komplexními hrami vede k tomu, že akceptují a očekávají určité chyby, ale zároveň očekávají, že nakonec vyhrají. Mladí hráči často přijmou nabídku nižšího platu spíše než starší pracovníci. Ale očekávají velké odměny za hodnotu, kterou vytvoří, proto uvažujte o generačních rozdílech při nastavování platu a výhod. Nejdůležitější je otevřená mysl.

-ba-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace