Firemní etiketa: Je e-mail veřejný, nebo soukromý?

Vytisknout

E-mail je jednou znejvětších výhod současné firemní komunikace. Na druhou stranu je ale tak trochu prokletím. Zatímco existuje celá řada věcí, které problémy okolo e-mailu způsobují, jeden jevýrazně převyšuje: selhání na straně odesílatele v otázce zvážení, zda je obsah e-mailu soukromý pouze pro oči adresáta nebo veřejný.Zde je několik příkladů:- Nadřízený pošle e-mail se stížností na výkon zaměstnance, nebo ještě hůře svýpovědí.- Pracovník pošle e-mail, kde si stěžuje na svého nadřízeného…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace