Feargal Quinn - nejen podnikatel

Feargal Quinn je známý irský podnikatel a senátor, který je známý tím, že se snaží brát ohled na přání zákazníků a řídit se jimi při svém rozhodování. Již od mládí se učil pohybovat ve světě byznysu, protože jeho rodiče vlastnili rekreační středisko. Tvrdí, že se při každém rozhodování sám sebe i ostatních ptá „Pomůže nám to získat zpět zákazníky, které ztratíme?“ Co považuje tento „papež v oblasti služeb pro zákazníky“ (jak je často médii přezdíván) za nejdůležitější?
* Umění naslouchat. Informace o zákaznících a zaměstnancích nezískáte pouze prostřednictvím průzkumů trhu a anonymních dotazníků. Snažte se přicházet se svými zákazníky (interními i externími) do styku, zkuste oslovovat některé ze zákazníků jménem a vžijte se do jejich situace – můžete si například zkusit ve svém obchodě něco koupit a pak to reklamovat.
* Respektujte čas. Čas je v současné době pro zákazníky i podnikatele téměř tím nejcennějším, co mají. Snažte se přinášet zákazníkům taková řešení, která potřebují, v době, kdy je potřebují. Nenechte zákazníky zbytečně čekat na vyřízení jejich žádosti.
* Buďte k dispozici. Správný manažer by měl být pro své zákazníky a podřízené „na dosah“.
Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company