Efektivní řízení nápadů zaměstnanců

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Zhruba 72 % amerických korporací plánuje zvýšit v letošním roce investice do inovací. Dobré nápady obvykle leží na dosah - v hlavách zaměstnanců. Jen je rozvinout. Sklízet kreativitu ale znamená víc, než mít anonymní schránku, kam je možné vhodit papír s novou myšlenkou.

„Vnímáme povzbuzování nápadů zaměstnanců jako část větší vize, podporující angažovanost ve firmě,“ říká Jennifer Rosenzweig z firmy Carlson Marketing. V červnu přišli v Carlsonu s novým řešením – iThink. Tento on-line systém dokáže zachytit, vyhledat a řídit nápady a myšlenky zaměstnanců a odměňuje je na každé úrovni. Tento systém testovali na svých zaměstnancích.

Jedna myšlenka použitá v pilotním stádiu pomohla oddělení vyvinout efektivní školící program, na základě další došlo k efektivnější restrukturalizaci rolí v týmu.

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace