Efektivní brainstorimg vyžaduje přípravu

Vytisknout

Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do zasedací místnosti, společně přijdete na různé nápady a nakonec vyberete ten nejslibnější? Tento postup je typický zejména pro malé firmy a bohužel nefunguje, protože připravuje váš tým o kreativitu. Jak tedy správně vést brainstorming? 1. Začněte individuálně Požádejte členy svého týmu, aby si předem připravili své nápady. Zmapujete tak širší rozsah myšlenek. 2. Dejte nápady dohromady Požádejte každého člena týmu zvlášť,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace