Deset kroků k nejlepším výsledkům

Aby zaměstnanci přinášeli firmě jen ty nejlepší výsledky, měli by jejich nadřízení vědět, jak je nejlépe inspirovat. V tomto ohledu je důležité, aby představy společnosti nebyly přitažené za vlasy a aby zaměstnancům nepřipadaly pouze směšné. Vše, co chcete po zaměstnancích, musí být realizovatelné.

  1. Mějte pevný plán, který bude uskutečnitelný a zlepší tak efektivitu.
  2. Při plánování si zjistěte zájmy ostatních oddělení, abyste nedělali něco na úkor druhých. V takovém případě se efektivita ztrácí.
  3. Vyjasňujte a vyjasňujte. Lidé musí přesně vědět, co mají dělat.
  4. Stanovte cíle, které vám pomohou dát týmu konstruktivní odezvu.
  5. Zplnomocněte co nejvíce své zaměstnance, ale monitorujte jejich práci.
  6. Připravte své zaměstnance na to, jak přijímat špatné zprávy.
  7. Problémy řešte pečlivě a rychle zároveň.
  8. Reagujte na podněty rychle.
  9. Klaďte důraz na interakci mezi zaměstnanci a na vztahy na pracovišti.
  10. Transformujte výkonný systém řízení do obchodního procesu.


-pk-
Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management