Dárečky k vyšší produktivitě práce

Přiměřená finanční odměna je jasným zdrojem motivace zaměstnanců. Není však jediným. Ukazuje se, že zaměstnance více než hotovost motivují dárečky od zaměstnavatele. Sebemenší dárek pro ně totiž narozdíl od přidaných peněz, které jen tvoří součást výplaty, představuje respekt a obdiv zaměstnavatele.

Odměny v podobě dárků přináší zaměstnancům jasnou představu o tom, co za své výkony obdrží a firmám pak nemalé zisky. Nelze se ale spoléhat na pouhé rozdávání dárků, je třeba vypracovat podrobný program odměn. Ten spočívá v prvotním určení cílů firmy a konkretizaci odměn. Musí mít bezpochyby i zvučný název a náležitou formu prezentace zaměstnancům. Jednoduše jde o program založený na mezilidské komunikaci, se kterou vše stojí i padá.**Datum vydání:** VI/2002
Zdroj: Workforce.com - informace o lidských zdrojích a jejich řízení
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workforce.com