Čtyři pasti obchodní vážnosti

Past touhy po záhadnosti

Technické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to především jedinců, kteří mají potřebu znít chytře a láká je používání komunikačních zabijáků, jako jsou hantýrka, akronymy a neurčitosti.

Past anonymity

Někdy se zdá, že firmy milují slabší osobnosti – snadno je získají, snadno se jim řídí a proškolují a také snadno nahrazují. Na co se ale zapomíná je, že je to právě osobnost, která pomáhá lidem najít přátele, druhy a družky a pravděpodobně i práci. Stojí čas a námahu vytvořit originální zprávu, rozesmát lidi, nebo zamezit tomu, aby se váš kancelářský život omezil na e-mailovou komunikaci.

Past perfekcionismu

Obrovské množství lidí padne za oběť pasti přeceňování se. Slibujeme více, než můžeme dát. Vyzdvihujeme pozitiva a předstíráme, že negativa neexistují. Můžeme tím sice pár lidí oblafnout, nikoliv však střízlivě uvažující jedince či obchodníky.

Past nudy

Každý, s kým pracujete myslí na sex, vypráví příběhy a posuzuje ostatní podle vzhledu a chování. Žijeme proto, abychom se bavili. To nás přece učili ve škole, vyjma některých obchodníků, kteří tu látku asi nebrali. Ti si tetují své dlouhé, chytře znějící, tituly na čelo, zahrnou posluchače svými čísly a tím garantují, že s nimi normální smrtelník nechce nic mít. Pokud jste dobrým vypravěčem, umíte se uvolnit, usmát se, možná se této pasti vyhnete.

-av-
Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations