Co nedělat pro angažovanost zaměstnanců

Mnoho již bylo napsáno o tom, co dělat pro angažovanost zaměstnanců. Zaměřme se nyní proto na to, co nedělat. S šesti „ne“ pro každého manažera, který chce mít angažované zaměstnance, přišel server careerbuilder.com.

Neomezujte zpětnou vazbu

Omezení zpětné vazby na roční nebo pouze sporadické hodnocení výkonnosti podrývá angažovanost zaměstnanců. Angažovaný zaměstnanec pracuje se zpětnou vazbou a nachází díky ní své místo v týmu a ve firmě.

Neomezujte se jen na dlouhodobé cíle

Jeden velký projekt pro každého není z hlediska angažovanosti dobrá volba. Angažovaný zaměstnanec potřebuje dlouhodobé i krátkodobé cíle.

Nepodporujte stav, kdy každý kope za sebe

Manažeři by neměli vést své lidi k tomu, aby spolu soupeřili. Angažovaní zaměstnanci dávají přednost spolupráci na většině projektů a cílů.

Nebraňte se změnám

Striktní dodržování původního byznysplánu angažovanosti neprospívá. Angažovaný zaměstnanec potřebuje prostor pro nové myšlenky.

Nekritizujte

Manažer, který se soustředí jen na to, co jeho lidé dělají špatně, nemá angažované podřízené. Angažovaný zaměstnanec je připraven na konstruktivní kritiku, ale potřebuje také pochvalu.

Nestavte zeď mezi manažery a zaměstnance

Zaměstnanci by neměli mít pocit, že management je „nad nimi“ ve smyslu neomezené moci. Angažovaní zaměstnanci potřebují manažery s koučovacím přístupem.

-kk-

Zdroj: CareerBuilder - největší americký portál s nabídkami zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje CareerBuilder