Co je doma, to se počítá

Řada firem se zabývá produkty pro domácnost. Nikoho tak nepřekvapí, že je tento druh zboží oblíbeným artiklem i v kategorii odměňování zaměstnanců. Mimo jiné také proto, že lidé tyto předměty denně používají a mají tak neustále na očích zhmotnění toho, jak si jich jejich firma váží.

Pokud jste nikdy o zahrnutí předmětů denní potřeby do svého programu pro zaměstnance nepřemýšleli, přinášíme několik tipů, jak je úspěšně využít:

- Autoři navrhují provést jednoduchý průzkum toho, co by sami zaměstnanci rádi v programu viděli.

- Držte se obecně osvědčených značek výrobků, pokud je lidé kupují, určitě budou rádi, když je získají zadarmo.

- Předměty, které lze využít v kuchyni údajně získávají na popularitě, stejně tak i stále oblíbenější vybavení pro venkovní stolování a přípravy pokrmů, například grilování. Jedním z osvědčených darů uvádí autoři mini ledničku a také vybavení pro kempování.

- Dále je možné nabídnout produkty, které podporují zdravý životní styl, ať už jsou to systémy pro čištění vzduchu, masážní křesla apod. Tyto předměty „zabijí dvě mouchy jednou ranou“, neboť jejich používáním si zaměstnanci také zlepší zdravotní stav, případně kondici.

-av-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine