Chvála a uznání všechny chmury zahání

Vytisknout

Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního průzkumu The Gallup Organization, který zahrnul více než 4 miliony zaměstnanců po celém světě, vyplývá, že jednotlivci, kteří jsou pravidelně uznáváni a chváleni:· zvyšují svou individuální produktivitu,· zvyšují angažovanost mezi svými kolegy,· spíše zůstanou u své společnosti,· dostávají vyšší počet bodů za loajalitu a spokojenost od zákazníků,&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace