Achillova pata úspěšných podnikatelů

Achillova pata úspěšných podnikatelů

Každý vedoucí podniku by si měl přiznat, že není dokonalý. Každý má nějakou slabinu – ať už to je marketing, vztahy se zákazníky nebo motivace zaměstnanců. Úspěšné vedení firmy vyžaduje snahu se neustále rozvíjet a tyto překážky překonávat. Manažeři mohou například využít poradenství odborníků. Zde je několik příkladů toho, jak se vedoucí různých úspěšných podniků se svými slabinami vypořádali:
* Stephanie Anne, manažerka firmy vyrábějící nábytek. Problém firmy byla distribuce zboží ze skladů k zákazníkům – zákazníci chtěli dokonalou kvalitu, kterou však při manipulaci nebylo vždy možné zajistit. Odborník jí doporučil kontaktovat firmu, která má podobné požadavky a vytvořit s ní obchodní partnerství.
* Ken Hobbs, vedoucí firmy poskytující služby v oblasti internetových řešení. Bylo potřeba zvýšit prodej – řešením byl marketing, který svou povahou přímo souvisel s nabízenými službami.
* Robert Schiff, manažer společnosti Photowow z Los Angeles. Problém – marketing relativně neznámého produktu (velkoformátových fotografií). Řešením bylo zacílení jiné zákaznické skupiny a orientace nabídky na zákazníky z řad firem.
* Rob Gelphman, vedoucí společnosti nabízející technologická řešení. Problémem jeho firmy byla nízká výkonnost zaměstnanců, kteří dojíždí denně do práce. Odborník mu poradil, aby se s nimi osobně sešel a probral s nimi, co od firmy očekávají.
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com