5 zvyků, které vám dodají energii a pomohou vám zvýšit svou produktivitu

Zdá se vám, že vám občas chybí energie? Chcete zvýšit svoji produktivitu, získat znovu energii a být tak lépe připraveni čelit výzvám, které na vás coby na manažera jistojistě čekají. Zde je pět zvyků, které vám dlouhodobě dodají energii a pomohou vám navýšit svoji produktivitu a díky kterým si tak budete schopni udržet pozitivní přístup, a to jak v práci tak i v osobním životě.

Tyto tipy přinesl Forbes.

Fyzická aktivita

Sportovní aktivita je známým a tradičním lékem na nedostatek energie. Ať vás baví běh, posilování, lezení na stěně nebo cvičení doma, věnujte se cvičení pokud možno nejméně obden. Pomáháte tak regeneraci svého mozku a vylepšíte tak i své kognitivní dovednosti.

Koníčky a manuální činnosti

Při manuální práci si člověk odpočine a vyčistí hlavu. Navíc, pokud si osvojíte nějaké řemeslo a budete se mu dlouhodobě věnovat, možná získáte novou vášeň, která vás bude bavit a dodá vám energii i pozitivní přístup.

Zdravé stravování

Vaše tělo ani mysl nemohou být produktivní, pokud jim chybí určité živiny. Stravujte se pravidelně, dbejte na pestrou stravu a vyvarujte se vysoce kalorickým, ale nutričně prázdným pokrmům.

Narušení rutiny

I když jsou systematičnost a rutina do určité míry žádoucí, nic se nemá přehánět. Pokud je rutiny až příliš, často vede k frustraci, nudě, ztrátě produktivity i ztrátě energie. Narušte nudnou rutinu tím, že podniknete něco nového nebo začnete praktikovat nové přístupy.

Udržování společenských vztahů

Člověk je společenský tvor a pokud mu chybí pravidelný a kvalitní sociální kontakt, projeví se to na jeho celkové energii i produktivitě. Setkávejte se se svými přáteli, udržujte kvalitní sociální vztahy a naučte se oddělovat práci a osobní život.

 

-mm-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com