4 tipy, jak zvýšit produktivitu vašeho týmu

S končícím rokem přichází i čas bilancování. A také plánování, jak se v příštím roce zlepšit. V tomto článku si proto ukážeme čtyři jednoduché, ale účinné tipy, jak zvýšit produktivitu vašeho týmu.

Ilustrační snímek

Tyto tipy přinesl blog Business Know-How.

Podporujte socializaci v rámci týmu

Nepodceňujte důležitost osobních vztahů na pracovišti. Rozhodně se nevyplácí zanedbávat socializaci a propojení členů vašeho týmu. Naplánujte team-buildingové aktivity, navrhněte například společné obědy a umožněte zaměstnancům neformálně se setkávat a pěstovat vzájemné vztahy.

Zlepšete komunikace vašeho týmu

Komunikace v rámci týmu je alfou i omegou jeho úspěchu. Jestliže panují ve vašem týmu komunikační problémy, je to problém, který se zajisté projeví i v produktivitě. Omezte množství komunikačních kanálů, vyjasněte komunikační postupy a vymezte hranice mezi rolemi jednotlivých pracovníků.

Zkvalitněte vaše porady

Pro řadu pracovníků jsou týmové porady jednoduše ztrátou času. Buďte efektivnější v tom, jak vaše porady plánujete, a významně tak podpoříte produktivitu celého týmu.

Zaměřte se na rozvoj a vzdělávání pracovníků

V neposlední řadě je potřeba nezapomínat na rozvoj zaměstnanců. Podporujte jejich vzdělání, dávejte jim čím dál více prostoru pro vlastní iniciativu a nezapomínejte ani na „empowerment“. Umožněte pracovníkům využívat vlastní kreativitu a rozvíjejte je v tom, co je baví a co jim jde.



-mm-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How