3 tipy pro úspěšnou prezentaci

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Řada obchodníků má výbornou znalost svého odvětví. Když však přijde na vytváření prezentací za účelem uzavírání obchodů, často selhávají. Jak tedy vytvářet prezentace, aby nadchly vaše klienty?

- V jednoduchosti je síla. Příliš složitá prezentace zastíní myšlenky, které chcete prosadit. Publikum zůstane zmatené – a zmatenost většinou vede k nečinnosti. Ujistěte se proto, že sdělení vaší prezentace je správně zacílené a nevzdalujte se od hlavní myšlenky.

- Měli byste znát svou látku. Chcete-li být pro potenciální zákazníky důvěryhodní, musíte opravdu znát své téma. Příliš časté hledání v poznámkách, dlouhé pauzy v řeči či žádání publika o radu vysílá signál, že nevíte, co děláte. Pokud to nevíte vy, těžko to bude vědět klient. Potřebujete proto hodně cvičit.

- Praxe, praxe, praxe. Praxí se rozumí vytváření a předvádění celých prezentací. V rámci přípravy si proto necvičte jen určité části, ale celou prezentaci, jako byste přednášeli doopravdy. Zajistěte si také stejné vybavení.

Dobré prezentace nejsou věda, vyžadují však dobrou přípravu.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace