12 tipů proti zimní depresi

Vytisknout

Se zimními měsíci přichází období méně světla, které je psychicky náročnější. Jak se vyhnout zimní depresi?- Sledujte cukr. Vyvarujte se přílišné konzumaci sladkostí a výrobků zbílé mouky. - Zásobujte se Omega-3 mastnými kyselinami. Odborné studie potvrzují jejich pozitivní vliv na duševní zdraví. Můžete je užívat například vtabletách. - Dávejte druhým. Jeden znejlepších způsob, jak najít sám sebe, je prostřednictvím služby druhým. Projevy altruismu prokazatelně snižují riziko deprese.- Choďte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace