Získejte maximum ze svých B2B newsletterů

Klíčem je poskytovat vašimi firemními newslettery hodnotu. Jak však vytvoříte takový informační bulletin, který si lidé budou chtít přečíst, ne ho ve schránce přeskočit nebo rovnou smazat?

Ilustrační snímek

Předmět e-mailu je důležitý

Chce to mít chytlavý předmět. Ten však vždy musí souviset s obsahem vašeho newsletteru, zapomeňte na zavádějící titulky, které slouží jen jako návnada pro otevření e-mailu.

Určitě si neuškodíte, když v předmětu naznačíte nějakou otázku nebo svůj newsletter nějak chytře pojmenujete – pak stačí do předmětu napsat jméno newsletteru a aktuální měsíc. Mějte na paměti vaše cílové publikum.

Relevance obsahu

Poskytujte užitečný obsah, který adresáty nějak posune dál. Informační newsletter nemá být hlásnou troubou propagandy vaší společnosti. Raději v něm uveďte své nové blogové příspěvky, rozeberte případové studie nebo upozorněte na nadcházející zajímavé události. Můžete také představit svůj nový produkt nebo službu, kterou uvádíte na trh.

Správné množství obsahu

Příliš málo obsahu a neupoutáte dostatek pozornost. Příliš mnoho obsahu zase vaše publikum zahltí a ono pak většinu obsahu stejně přeskočí. Musíte prostě najít tu správnou míru někde mezi, připomíná nám web business2community.com.

Konzistence

Pro váš firemní zpravodaj byste měli mít nastaven pravidelný rozvrh. Pro B2B společnosti je obvykle adekvátní měsíční nebo dvouměsíční frekvence. Využijte toho, že pravidelně vytváříte svůj blogový obsah (mohou to být třeba webináře nebo už zmíněné případové studie) – nebo události, na kterých někdo z vaší společnosti měl prezentaci. Pokud zrovna nemáte nic nového, můžete občas zrecyklovat svůj starší, zajímavý unikátní obsah – samozřejmě jen pokud je stále relevantní.

Profesionální a responzivní design

Špatný design znamená, že i ten nejlepší obsah je nakonec zbytečný. Rozhodně nechcete, aby se čtenáři z vašeho zpravodaje odhlásili, protože vaše e-maily prostě nefungují. Váš newsletter se musí spolehlivě zobrazovat na všech typech zařízení i na všech používaných e-mailových platformách. Design newsletteru by měl být co nejjednodušší, dolu přidejte sv firemní zápatí a také odkazy na vaše firemní sociální sítě.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com