Využíváte při řízení blogy?

Blogy, neboli také weblogy či webové občasníky (protože deníčky to obvykle nebývají) se staly jakousi módou ve světě Internetu. Není divu, že ti podnikavější z nás uvažují, zda by je nebylo možné využít i při řízení firmy. Většina společností, které se k podobnému kroku odhodlaly, testuje blogy nejprve na svých zákaznících. Příkladem může být například regionální stránka pro vyhledávání zaměstnání BostonWorks.com – zde funguje jeden blog, který pomáhá zákazníkům využívat produkty „mateřské“ firmy a druhý, který je určen zaměstnancům a manažerům v oboru lidských zdrojů.

Některé firmy však k zavádění interních blogů pro zaměstnance nic nenutí, protože již většinou mají implementovány jiné systémy, které jim pomáhají spravovat znalosti. Mnohem více nadšeni jsou jimi teoretici, kteří tvrdí, že díky blogům bude možné brzy identifikovat i celkové klima v kanceláři a manažeři budou moci zjistit i věci, které se jim až dosud zdály podružné (například co si lidé myslí o nově vybudovaném firemním parkovišti, o čem spolu hovoří o přestávkách apod.). Vše však závisí především na firemní kultuře.
Zdroj: Business2 - americký server pro firmy a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business2