Víte, co je dnes nutností pro úspěšný marketing na sociálních sítích?

Co musíte vědět při přípravě marketingové strategie? Čtěte dál a dozvíte se to.

Ilustrační snímek

Rozvíjejte vztahy se zákazníky prostřednictvím servisu i na sociálních sítích. Vaši potenciální zákazníci sociální sítě dost často používají i pro hledání recenzí a zkušeností s vašimi produkty. Při procházení recenzemi je pak obvykle napadnou nějaké dotazy, na které by se rádi zeptali.

Zaměřte se proto na rychlou reakci. Odpovídejte střelhbitě na připomínky a komentáře na sociálních sítích, abyste posílili pozitivní zkušenost s vaší společností. Pokud na sociálních sítích budete poskytovat prvotřídní zákaznický servis, vysloužíte si tím i doporučení od vašich spokojených zákazníků, tvrdí článek na webu business2community.com.

Influenceři 

Influencer marketing se stále vyvíjí. Dnes hlavně narůstají počty mikro a nanoinfluencerů. Firmy se musejí více zajímat o to, jak dosáhnout na své zákazníky. A právě influenceři, kteří jsou influencery pro úzké nebo menší skupiny lidí, jsou tou správnou cestou. Kromě toho dnes už většina lidí vnímá celebrity jako někoho, kdo za peníze doporučí cokoli. Proto mnohem větší důvěru i vliv získávají právě mikro a nanoincluenceři. Nabízejí totiž transparentnost a jsou autentičí.

Mikro a nanoinfluenceři jsou vlastně zástupci nějakého oboru nebo odvětví, případně jsou přímo názorovými lídry svého odvětví nebo určité skupiny lidí.

Segmentujte své publikum podle příslušnosti ke generaci

Chcete-li dát dohromady opravdu úspěšnou marketingovou strategii, musíte vědět, na koho a kde se zaměříte. Na sociálních sítích je naprosto zásadní segmentace zákazníků. Pro každý produkt nebo službu musíte vybrat to správné cílové publikum. A právě segmentace založená na příslušnosti ke generaci může přinést slušné výsledky.

Vždy se zajímejte o nejnovější čísla ohledně využívání sociálních sítí. Musíte vědět, která sociální sítě jsou upřednostňována tou kterou generací, abyste své potenciální zákazníky oslovovali na správné platformě.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com