Více malých amerických firem prodává zboží mimo domácí trh

Vytisknout

Majitelé malých podniků v poslední době zjišťují, že je vhodná doba pro rozšíření obchodních horizontů. Cizí, rychle rostoucí ekonomiky, jakými je třeba Čína nebo velký zájem o nové produkty, jsou důležitým novým motorem pro růst řady malých firem. Finanční výkonnost se může snadno stabilizovat přechodem ze slábnoucího trhu do rostoucího.Rostoucí zájem o tento trend se z části připisuje internetu a zlepšení v pozemní, námořní a vzdušné dopravě, díky kterým je snadnější a efektivnější. Nově…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace