Vědí vaši zákazníci o čem mluvíte?

Uživatele Internetu dělíme na dva typy: prohlížeče a hledače. Více než 80% lidí nakupujících prostřednictvím tohoto média tvoří hledači. Internetové personalizační projekty se však v tomto smyslu zaměřují na prohlížeče. Jak se tedy přiblížit v myšlení zákazníkovi? Odpověď zní: CRM. Vyzkoušejte následující cvičení:
- shromážděte pět přátel –zákazníků
- každému z nich pošlete fotografie vašich produktů
- požádejte každého z nich, ať jednotlivé produkty popíše šesti až sedmi slovy (podstatnými nebo přídavnými jmény)
- požádejte je, ať každý vymyslí a maximálně pěti slovy popíše čtyři až pět situací, ve kterých by daný produkt mohl být vyžadován
Zkusíte-li toto cvičení se třiceti až čtyřiceti produkty, začne se vám již rýsovat jazyk vašich zákazníků, jinými slovy systematika, na které je třeba váš on-line podnik založit.

**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ